NECKLACE



Underbart halsband från H&M Trend som jag köpte i London.


Igårkväll kom jag hem från London efter en helt underbar vecka men efter en hemskt stressig hemresa. Först var bussen från London försenad 35 minuter, sen var det kö på motorvägen och jag hann precis av bussen och springa till incheckningen för att sen stressa mig igenom flygplatsen för att komma till rätt gate. Väl där har det inte hänt någonting. Hela kön stod still. En kvart efter att flyget skulle ha lyft fick vi börja boarda. Nästan en timme efter ordinarie avgångstid fick vi lyfta efter datafel och allt var det var. Tillslut landade jag i Sverige och fick en bamsekram av J.

Idag har jag tagit tåget till Västerås för att spendera helgen här.

Hoppas ni har en fin och solig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0