A MORNING



Vad gör ni när ni inte kan sova? Klockan är sju, jag har varit vaken i ca två timmar och behöver egentligen inte gå upp förens halv tio. Vilket det är två och en halv timme kvar till.

Medan jag klurar på om jag ska gå och lägga mig igen kan jag berätta om gårdagen. Jag jobbade fram till klockan sju och när jag kom ut till spårvagnarna stod J där under ett gult paraply (ännu en How I met your mother referens). Gissa om jag blev glad? Han hade varit på kurs inne i Göteborg och bestämde sig för att stanna och sen överraska mig utanför jobbet. På vägen hem åkte vi lite vilse för att Iphone GPS var inställd på gång istället för bilväg, haha. Till slut hittade vi hem och det blev McDonald's till middag innan vi sjönk ner i soffan tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ofta kan det vara skönt att sätt apå lite musik så somnat man sen iaf jag :))) UNDEBAR BILD!!!!



puss

2012-03-02 @ 13:20:03
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Semlan-Foto

sv; följer dig nu :D

2012-03-04 @ 10:08:30
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0