NOTEBOOKS

 
God morgon!
Tänkte visa min nya kalender och min nya anteckningsbok från Ordning & Reda. Skönt att ha alla tankar och ideér på samma ställe.
 
Idag ska jag jobba sen efter jobbet tar vi bilen upp till Västerås för att spendera helgen där. Can't wait! Längtar efter att få ge bror min en bamsekram eftersom han har varit borta och rest i evigheter. Åh träffa alla mina fina vänner! Vädret ska vara kanon hela lördagen så då blir det sola, bada (kanske) och grill på kvällen för att sen gå ut och dansa.
 
Hoppas ni får en kanon helg!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh så snygga!
Vilken dag/vecka börjar kalendern på? Är det redan nu eller måste man vänta till 2013?

Svar: Den började nu i juli, så det är som ett läsår i skolan. Halva 2012 och halva 2013 :)
adayaweek.blogg.se

2012-08-21 @ 08:29:38
Postat av: Marie

perfekt! Tusen tack för ditt svar, jag ska nog satsa på en gul :)

Svar: Gult är alltid fint :) Ja jag är super nöjd med min, hoppas du blir lika nöjd!
adayaweek.blogg.se

2012-08-22 @ 09:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0