RIGHT NOW


Dålig uppdatering här. Har inte direkt haft någon inspiration för att ta bilder. Idag ska jag ta tåget ner igen, men är tillbaka igen i Västerås om ca 1 1/2 vecka, och då är det bara en vecka kvar tills jag åker till London. Kan inte fatta det riktigt, jag är så sjukt nervös, inför allt, men samtidigt så förväntansfull.
 
Den här vecka tror jag kommer bli en riktigt bra vecka. Igår var det underbart väder så jag och Sofia hängde hemma hos hennes mamma i solen och spelade spel. Haha, vi var så sjukt dåliga på Alfapet. På kvällen sen kom Linn förbi och vi åkte och köpte godis och satt på vår altan och drack te. Idag ska jag träffa Maggi som jag inte sett på evigheter!! Ikväll när jag kommer fram med tåget ska jag kasta mig i armarna på J. Imorron, om jag inte ska jobba ska jag träffa Jossan i Göteborg. Många fina vänner på några dagar bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0